Veel gestelde vragen  

  1. Hoeveel dagen duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
  2. Wie bezorgt mijn pakket?
  3. Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben om het pakket aan te nemen?
  4. Ik wil mijn bestelling graag ophalen, kan dit?
  5. Kan ik mijn bestelling retourneren?
  6. Wat gebeurt er met mijn gegevens en e-mailadres?
  7. Op welke manieren kan ik betalen?
  8. Hoe blijf ik op de hoogte van kortingscodes?
  9. Verzenden jullie ook naar het buitenland?
  10. Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
  11. Bezorgen jullie ook?
  12. Waar kan ik terecht met mijn overige vragen?

1. Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
We streven ernaar om je bestelling binnen 3 werkdagen na ontvangst van betaling op het door jou opgegeven adres af te leveren in Nederland. Wil je de bestelling op een bepaalde dag ontvangen of heeft het haast? Mail ons en we zullen kijken wat we voor je kunnen doen. We versturen je pakket met My Parcel via PostNL. Omdat wij voor de verzending van een derde partij afhankelijk zijn kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen tijdens het transport van de bestelde goederen. Zodra we je pakket verstuurd hebben ontvang je van ons een mail met daarin een track&trace nummer. Op die manier kun je via de site van PostNL volgen waar je pakket is en wanneer je het zult ontvangen.

2. Wie bezorgt mijn pakket?
Wij versturen onze pakketten met MyParcel via PostNL. Het tarief hiervoor binnen Nederland is €5,75 voor pakketten en voor brievenbuspost €3,-. Bestellingen vanaf €75,- worden gratis in Nederland bezorgd. Zodra we je pakket verstuurd hebben ontvang je van ons een mail met daarin een track&trace nummer. Op die manier kun je via de site van PostNL volgen waar je pakket is en wanneer je het zult ontvangen. Omdat wij voor de verzending van een derde partij afhankelijk zijn kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen of klachten tijdens het transport van de bestelde goederen. Eventuele klachten zullen moeten worden afgehandeld met DPD, uiteraard vernemen wij deze wel graag van je.

3. Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben om het pakket aan te nemen?
MyParcel maakt gebruik van de distributie van PostNL. PostNL biedt het pakket, nadat ze het hebben ontvangen, binnen Nederland na één werkdag aan. Als de geadresseerde op het moment van bezorging niet aanwezig is, zal Post het pakket proberen af te leveren bij een van de (directe) buren en bericht de geadresseerde daar vervolgens over. Indien het pakket ook niet bij de buren bezorgd kan worden, neemt de koerier het pakket weer mee. Ook in dit geval zal de koerier daar een bericht over achterlaten. Op dit briefje staat een code, daarmee kan de geadresseerde via internet de bezorg- dag en locatie wijzigen. Als dit niet gebeurt zal de koerier het pakket de volgende werkdag opnieuw proberen aan te bieden. Wanneer de koerier er ook bij de tweede poging niet in slaagt om het pakket (bij de buren) af te leveren, wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Hier kan de geadresseerde in het bezit van legitimatie en de barcode, het pakket vanaf volgende dag tot drie weken afhalen.


4. Ik wil mijn bestelling graag ophalen, kan dit?
Uiteraard kun je je bestelling op komen halen. Je betaalt dan geen verzendkosten. Het is wel belangrijk dat je je bestelling binnen 7 dagen ophaalt én hiervoor een afspraak maakt. Hiervoor kun je contact met ons opnemen via e-mail, het contactformulier of telefonisch. De contactgegevens kun je vinden onder ‘contact’.
 

Let op: Een bestelling moet binnen 7 dagen worden opgehaald. Als je je bestelling niet binnen 7 dagen ophaalt, zullen wij de helaas moeten bestelling annuleren.

Het afhaal adres:                                                                                                          
Sweelinck 104, 5831 KV Boxmeer

5. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht het bestelde artikel desondanks niet aan je verwachtingen voldoen dan kun je dit uiteraard retourneren. Zodra je besteld hebt krijg je van ons mail met daarin een track&trace nummer om je pakket te volgen. Deze mail bevat ook een link waarmee je het retouretiket kunt downloaden. Dit label is 7 werkdagen geldig na download. Vervolgens kun je de zending afgeven bij een Post NL servicepunt of businesspoint. Vraag bij het afgeven van het pakket altijd om een bewijs van afgifte.

Geef je retourm binnen 7 kalenderdagen aan ons door. Houdt hierbij rekening met de volgende voorwaarden.
- Je mailt ons via info@youfunnyface.nl welk artikel je retour wil sturen en onder welk ordernummer dit artikel valt.
- Wacht op de retourbevestiging.
- De kosten van de retourzending zijn voor je eigen rekening.
- Let op dat het geretourneerde pakketje voldoende is gefrankeert. Ongefrankeerde (of niet voldoende gefrankeerde) pakketten worden niet geaccepteerd.
- Producten dienen na bevestiging binnen 7 dagen geretourneerd zijn. Anders worden deze niet meer geaccepteerd.
- Producten dienen in de originele staat retour te worden gestuurd en in de verpakking waarin je het hebt gekregen. Beschadigde, gewassen, gedragen en/of gebruikte producten kunnen wij helaas niet retour nemen.

Je kunt het pakket terugsturen naar:
YouFunnyFace
Afdeling retouren o.v.v. ordernummer:
Sweelinck 104, 5831 KV Boxmeer

Als wij het pakket in goede orde hebben ontvangen, en de artikelen nog in verpakking zitten met kaartjes en zonder beschadigingen, zullen wij overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag, exclusief de verzendkosten.

6. Wat gebeurt er met mijn gegevens en e-mailadres?
Wij respecteren je privacy en geven dan ook geen gegevens door aan derden. Om je privacy te waarborgen worden jouw persoonlijke gegevens in een beveiligde omgeving bewaard, waardoor deze voor derden onleesbaar zijn. Je ontvangt onze Nieuwsbrief alleen als je je hiervoor hebt aangemeld. In elke nieuwsbrief staat een link waarmee je je direct kunt afmelden.

7. Op welke manieren kan ik betalen?
Wij vinden veilig winkelen belangrijk. Daarom hebben we onze website beschermd met de beste technieken en kun je betalen in een veilige omgeving. Je kunt betalen via iDeal, Paypal, vooraf betalen, of betalen bij het ophalen van je bestelling. Wanneer je ervoor kiest om te betalen met iDeal wordt je bestelling direct verwerkt. Via iDeal kun je direct online betalen via je eigen vertrouwde online bankomgeving. iDeal wordt ondersteund door de volgende banken: Rabobank, Postbank, ABN AMRO, Fortis en SNS Bank. Als je kiest voor een overschrijving duurt het gemiddeld iets langer voor betaling binnen is. De gegevens voor de overschrijving ontvang je van ons in je bestellingbevestiging. Zodra je betaling binnen is wordt je hiervan op de hoogte gebracht en wordt je bestelling direct verwerkt.

8. Hoe blijf ik op de hoogte van kortingscodes?
Onze Nieuwsbriefleden ontvangen regelmatig exclusieve kortingcodes. Wanneer je hiervan op de hoogte wilt blijven, kun je je aanmelden voor onze Nieuwsbrief. Ook via Facebook worden regelmatig kortingsacties bekend gemaakt. Je kunt je hiervoor aanmelden als 'Liker'!

9. Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja, wij verzenden binnen Europa. Tijdens het bestelproces klik je op het land van bestemming en de verzendkosten zullen automatisch berekend worden.


10. Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Onderaan deze pagina staan de algemene voorwaarden waar ze ook te downloaden zijn.

11. Bezorgen jullie ook?
Jazeker, wij bezorgen ook thuis. Als een pakket niet kan worden verzonden met pakketpost en dus ook niet valt onder de gratis bezorging vanaf €75,- euro kun je ervoor kiezen je pakket thuis te laten bezorgen.
Het tarief van de bezorgdienst is afhankelijk van de afstand vanuit de Sweelinck in Boxmeer tot het afleveradres. Als je meer informatie wilt over het bezorgtarief, vul dan het contactformulier in en vermeld hierbij het bezorgadres. Wij zullen je dan informeren over het tarief.

12. Waar kan ik terecht met mijn overige vragen?
Je kunt ons bereiken via het contactformulier, per e-mail, of telefonisch contact opnemen. De gegevens hiervoor kun je vinden onder ‘contact’.

algemene voorwaarden YouFunnyFace.nl

Artikel 1 - Definities
De definities van de in deze voorwaarden gebruikte termen zijn op onze site te downloaden.

Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
YouFunnyFace.nl - Marit Hendriks van de Weem - van Bergen
Bezoekadres (op afspraak): Sweelinck 104, 5831 KV Boxmeer
Vestigingsadres: Sweelinck 104, 5831 KV Boxmeer
Tel: +31 (0)6 - 45163569 E-mailadres: info@youfunnyface.nl KvK-nummer: 17226336 BTW-identificatienummer: NL166547050B01

Artikel 3 - Toepasselijkheid
1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op
elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.
2. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of
dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige
toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds
beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.

Artikel 4 - Het aanbod
1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt,
wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden
producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling
van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van
afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of
diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten
en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het
bijzonder:
·de prijs inclusief belastingen;
·de eventuele kosten van aflevering;
·de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig
zijn;
·het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
·de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst;
·de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn voor het gestand doen van de
prijs;
·de wijze waarop de consument voor het sluiten van de overeenkomst van door hem niet gewilde
handelingen op de hoogte kan geraken, alsmede de wijze waarop hij deze kan herstellen voordat
de overeenkomst tot stand komt;

Artikel 5 - De overeenkomst
1. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
3. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
4. De ondernemer kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
5. De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
c. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering der overeenkomst;

Artikel 6 - Herroepingsrecht bij levering van producten
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende zeven werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Deze instructies zijn te vinden via http://www.youfunnyface.nl/meestgesteldevragen.

Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening. Kosten voor verzending naar de consument, gemaakt door de ondernemer, zullen niet worden terugbetaald. Deze kosten zullen door de ondernemer in minder worden gebracht op het door de consument betaalde bedrag.
2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
1. Indien de consument niet over een herroepingsrecht beschikt, kan dit door de ondernemer alleen worden uitgesloten indiende ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
a) die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b) die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c) die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.

Artikel 9 - De prijs
1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in BTW tarieven. Eventuele kortingen/aanbiedingen na de besteldatum kunnen niet meer worden verrekend.
2. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Artikel 10 - Conformiteit en Garantie
1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
2. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de consument ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van de ondernemer jegens de ondernemer kan doen gelden op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand.

Artikel 11 - Levering en uitvoering
1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 14 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk één week nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
4. In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.
5. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
6. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van aflevering aan een derde partij, welke zorg draagt voor de bezorging, bij de ondernemer. Na aflevering aan de derde partij ontvangt de consument een Track&Trace-code waarmee het pakket kan worden gevolgd. De ondernemer is afhankelijk van bezorging door de derde partij en kan dan ook niet aansprakelijk worden gesteld in geval van beschadiging, vermissing of andere klachten welke zijn veroorzaakt door de derde partij.

Artikel 12 - Betaling
1. Voor zover niet later is overeengekomen dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen zeven dagen na bezorging van het goed of in geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, binnen 7 dagen na afgifte van de deze overeenkomst betreffende bescheiden.
2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden nimmer een vooruitbetaling van meer dan 50% worden bedongen. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
3. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
4. In geval van wanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.

Artikel 14 - Klachtenregeling
1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Artikel 15 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen kunnen worden gevonden via http://www.youfunnyface.nl/meestgesteldevragen.




(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
© 2012 - 2018 YouFunnyFace | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.